terkena..!!

haluu salam...
perghh tdi mcm biasa ar pegy lepak kayu..nk cari aku sng je..cari je kat kayu ns kndaq.tiap2 mlm da sna.smpai mamak tuh pun meluat tgk aku.haha

tp siap dpt special service lagy.aku dtg mesti da meja kosng.hahah
...xpe lupakan yang tuh...tdi member aku lak pekena aku..bestfren aku..cis mati2 aku percaya.kurengg btll..benda pa?hehe xyah la gitaw.haha

time dia tipu tuh muka abeh seyes pny la aku pun 'yaka...ok2 la lepas nie xdak la..'
then skali terkantoi.haha abeh pecah gelak kat situ.jenuh maki dia.haha

hmhh then lepak jap sembang2 mepek pi mai..then blk la..
usually blk lam 2 or 3 pagy..tp kali neh dia nk blk kui 12 lak..ape yang dia mimpi pun taaw la..
nk blk men psp la tuh.bru beli psp la katakan.huhu

ok la smpai sini je la..aku pun dh mengantok dh nie..gudnite.tc ya..
salam
anako

0 Responses on "terkena..!!"

Post a Comment