Aloq Staq trip

salam semua..

ha smlm dh gi aloq staq dh.mcm biasa la aku din wan n aina.gi 2 buah keta.sbb nak antaq keta aku kat kedai keta.agak2 semggu gak a siap..then ahad ni leh pi amek blk.heee.cant wait taw..

hurm..kami gerak lam kui 12 mcm tuh a.kui 12 tuh bru smpai umah aina..starting sana tembak terus gi aloq staq..
time otw tuh ape agy.masuk highway.tekan smpai meter tdoq a.haha syok gila..smpai nek boring..then perot pun dh lapa bab breakfast pun x agy kan..so berhenti jap kat gurun..n kasi sejok sket enjin tuh..takot meletop lakh.hehek
then makn tyme,muahah.ape lagy bedal nasi a..aina mcm biasa la woti je.tp dia kata kenyang mam woti.pelik2 la pompuan neh.hehe aku kalaw mkn nasi ja..japgi lam 10 kilo bwk keta lapaq blk la.haha..then tyme nak gerak blk aku cakap kat din.gerak slow2 sket la.tadi dah tekan meter smpai tdoq dari penang tadi...din pun cakap okies je..tapi tyme masuk highway blk..dia tekan agy.aduyai.haha ikut je la..kot nk biaq dia tggl kot..

smpai aloq staq terus g kedai keta.cakap2 ngan apek tuh kira setel a..amek keta ujung mggu a.

ha ni gmbaq kat kedai keta tuh.supa ala2 di jepun.heee



dh tggl keta gerak gi town aloq staq a..nek keta din lak..gi mall ape ntah aku pun x ngat.pusing2..then gi mamam lak..kat pekan rabu..tmpat tuh je yang aku ngat.mkn ABC n mee goreng..aina bihun sup n teh ais,din mee goreng ngan cendol kot.wan air kosng je..(x sehat)


ha nie la aina.isn't she sweet?.kat pekan rabu baru pas mkn..(muka aku xleh blah a..hee)


gmba din n wan.heheh x amek la plak..tp dh penuh dh gmbaq ampa lam henset aku.hehe..tggu nk upload ja..

then heading home.tp ujan lebat lak tyme nk blk.so xleh la laju2..dlm 60km/h
berhenti kat gurun minum2 teh tarik lu.then terus smpai penang.

anta aina blk terus..sbb takot mak dia risaw pape jadikan kat dia..

kami pun blk jugak a..tired gila..lam kui 10 mcm tuh dh smapi umah..mandy2 terus tdo..
kawan2 smpai situ je la my story tok rini.nanty cite len lak k
toddles.tc ya

salam anako


0 Responses on "Aloq Staq trip"

Post a Comment