kaki wayang

salam semua...
heee

movies?yeap2 i like watching movies..kire movie maniac..tp skrang da slow..ntah sbb pe..keje kot.eee
teringat pasal keje..mals gila nak kerja..dh la keje pun teruk...penat je keje ary2..tp kalu dapat menulaq gila pny best siap bleh blk umah tdo agy..

eh eh lari dh tajuk.muahah..kali nie aku nk tgk cite 2012 tuh..mcm best je..hujung mggu nie standby la pwagam terdekat aku serbu ngan member2 aku.


ha nie la poster dia..agakny la kot.hee
aku nk ajak sape ek nk tgk wayang kali nie.din dh comform aku bawk pny..pdos maybe..dia tuh keje xde dwit je...maybe korang yang baca nie la kot.aha

wink2 smpai sini je la tak larat dh.ngantok gila..chow sin chi..
salam semua



anako

1 Response on "kaki wayang"

  1. Lia Hasty says:

    keje mmg penat..anyway cite nie mcm menarik je..

Post a Comment